❔ Як замовити товар?
Купити товар у нашому інтернет - магазині PARTNЁR дуже просто!
Ви можете оформити замовлення будь-яким зручним для Вас способом:
- Оформити замовлення через Кошик. Для цього Вам необхідно вибрати потрібні товари та додати їх у кошик за допомогою кнопки КУПИТИ. Далі перейти до оформлення замовлення, заповнити всі необхідні поля ПІБ, телефон, адреса доставки. Далі вибрати спосіб доставки та оплати та в кінці натиснути кнопку Оформити замовлення. Після оформлення замовлення менеджер зв'яжеться з Вами найближчим робочий час.
- Оформлення замовлення по телефону. Вам достатньо зателефонувати менеджеру та обговорити всі деталі замовлення.
- Замовлення за допомогою месенджерів. Ви можете почати переписку з нашим фахівцем і задати всі Ваші запитання.
- Замовлення на e-mail. Ви можете нам написати в електронну пошту, вказавши найменування товару і всі контактні дані для відправки.
Пам'ятайте, що зробивши замовлення будь-яким вищепереліченими способами, Ви робите попереднє замовлення. Для підтвердження замовлення з Вами обов'язково зв'яжеться менеджер.
❔ Як я можу оплатити замовлення?
Оплатити замовлення Ви можете декількома способами:
- Послугою післяплата можна скористатися при замовленні від 1000 грн при передоплаті за товар в розмірі 100-150 грн. Дана сума віднімається від вартості товару. Пам'ятайте, що Нова Пошта бере додаткову комісію за переказ грошей в розмірі 20 грн. + 2% від суми замовлення.
- Оплата на розпахунковий рахунок Приват Банку. Реквізити Вам відправить менеджер після підтвердження замовлення.
- Готівкою під час самовивозу з м.Харкова
❔ Навіщо потрібна передоплата за замовлення?
Послугою передплата можна скористатися при замовленні від 1000 грн при передоплаті за товар в розмірі 100-150 грн. Дана сума віднімається від вартості товару. Ми змушені просити передоплату в розмірі вартості відправки товару до покупця і назад, тому що почастішали випадки в інтернет торгівлі, коли клієнт просто не приходить за товаром у відділення. Замовлення до 1000 грн відправляються ЛИШЕ ПО ПЕРЕДОПЛАТІ!!!
❔ Як здійснюється доставка товару?
Замовлення може бути відправлений за допомогою Нової Пошти, Укрпошти або інших перевізників. Також ми надаємо можливість кур'єрської доставки по м Харкову. Терміни та час доставки кур'єром необхідно уточнювати у наших менеджерів.
Хочемо зазначити, що в суботу та неділю відвантаження товарів не здійснюється, що пов'язано з переобліку на складі. Таким чином, відвантаження здійснюється з понеділка по п'ятницю, але ви можете в будь-який момент проконсультуватися з нами або залишити заявку на покупку на нашому сайті.
❔ Чи можу я забрати товар самостійно?
Так, Ви можете забрати товар з нашого офісу - складу, який знаходиться за адресою:
м. Харків, вул. Каринської, 46, з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 15:00
Час самовивозу необхідно попередньо узгоджувати з Вашим менеджером!
❔ Як здійснюється повернення товару?
Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Можливе повернення, обмін товару в разі заводського дефекту. Дефекти товару викликані шляхом механічного пошкодження його покупцем, не розглядаються.
❔ Де ми знаходимося?
Ми знаходимося в місті Харків за адресою ул. Каринської, 46, в районі ринку Барабашово
Графік роботи: ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
❔ Я замовив товар, але колір і відтінок відрізняється від того, що представлено в інтернет - магазині.
Ми поставляємо товари згідно із замовленими артикулами, але не несемо відповідальності за відмінності в тоні та кольорі. Пам'ятайте про те, що картинка на моніторі та реальний товар можуть відрізнятися!
❔ Мені сподобалася покупка в Вашому інтернет - магазині, як сказати "СПАСИБІ"? :))
Краща нагорода для нас це Ваш відгук!
Ви можете залишити відгук про придбаний товар на сайті, а також розповісти про роботу нашого магазину за посиланням https://g.page/r/CVX7LDwoAmSrEBM/review